حمل بار ارزان تهران جعفریه

باربری سراسری تهران اماده حمل بار و اثاثیه از تهران به کلیه نقاط کشور می باشد.

حمل بار ارزان تهران جعفریه

۲۳۰ بازديد


    باربری تهران یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکتهای باربری در تهران است که حمل بار درون شهری و بین شهری را در پایتخت بر عهده دارد. حمل انواع بار و اثاثیه منزل از تهران به جعفریه و دیگر شهرهای کشور از جمله سرویسهای باربری تهران قلمداد می گردد.
باربری تهران سالهاست که با نام تجاری نتسان در بین مردم شریف تهران شناخته شده است و همواره به عنوان معتبرترین باربری مورد اعتماد ایشان قرار می گیرد.
باربری تهران نه تنها در زمینه حمل بار درون شهری در بین محله ها و مناطق مختلف تهران فعال است بلکه هر گونه محموله ای را از تهران به هر کجای ایران که مشتری در نظر داشته باشد نیز به ارزانترین قیمت ممکن و در کمترین زمان منتقل می کند.
در همین راستا می توان به حمل انواع بار و خرده بار و کالا و محصول و اثاثیه منزل از تهران به جعفریه واقع در استان قم و دیگر شهرهای این استان مانند کهک و قنوات و... اشاره کرد که در مجموعه سرویسهای گسترده و سراسری باربری تهران قرار دارند.
از جمله خدمات ویژه ای که در باربری تهران به مشتریان ارائه می گردد تخفیفهای مختلفی است که برای حمل انواع بار در نظر گرفته شده است. از ان جمله می توان به تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی این باربری اشاره نمود که در هزینه مدیریتی اعمال می گردد.
در توضیح این تخفیف باور نکردنی باید گفت باربری تهران پس از کسر هزینه های مربوط هب خودرو مخصوص حمل بار و حقوق راننده و کارگران مابقی مبلغ را که به صورت متعارف و طبق عرف بازار به مدیریت تعلق می گیرد مشمول تخفیف هفتاد درصدی می کند.
بدین ترتیب مدیریت باربری تهران از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و تاثیر قابل توجهی در نرخ حمل بار می گذارد.
این تخفیف و سایر تخفیفات باربری تهران سبب شده است که هم اکنون باربری تهران به ارزانترین باربری در تهران شهرت یابد و نرخ حمل بار در این باربری از صدها شرکت باربری فعال در استان پایینتر باشد. اما مدیریت باربری تهران خدمات دیگری را نیز برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر گرفته است.
مدیریت این باربری معتقد است که قیمت ارزان تنها زمانی می تواند تاثیر گذار باشد که باربری تهران بالاترین کیفیت خدمات دهی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد.
به همین منظور باربری تهران از پیشرفته ترین خودروها مخصوص حمل بار که سلامت کامل فنی را دارا هستند استفاده می کند که کمترین امکان توقف بین راهی وجود داشته باشد. این خودرو ها به مدرن ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند.
مدیریت باربری تهران همچنین حساسیت بالای در استخدام نیروها خود دارد و با تجربه ترین و کارآمدترین نیروهای صنعت حمل و نقل کشور را به خدمت گرفته است. زبده ترین و کارکشته ترین رانندگان و کارگران مخصوص بارگیری اثاثیه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند.
این پرسنل علاوه بر توانایی های فنی بالا به خوبی با اصول مشتری مدار آشنا هستند و بنا به تاکید مدیریت باربری تهران همواره با اخلاق حرفه ای با مشتری برخورد می نمایند.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویژه و استثنایی باربری تهران و همچنین تخفیفات مختلف و قیمتهای باور نکردنی این باربری با یکی از شماره های روابط عمومی این شرکت که در سایت درج گردیده است تماس حاصل نمایید.
امیدواریم خدمات باربری تهران برای شما نیز مایه رضایت خاطر گردیده و شما را نیز به خیل عظیم مشتریان دائمی باربری تهران اضافه کند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.